? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 8, 2009

My LoVe (MuM aNd DaD)


Ari nie merupakan ari yang sangat best xtau nape ........... tengok gambar nie teringat dekat dua orang yang sangat berjasa & membanting tulang empat kerat untuk mencari rezeki untuk anak-anaknya agar terus membesar menjadi anak-anak yang berguna pada masa hadapan iaitu my mum and my dad.............. bagi aku jasa mereka tidak akan pernah hilang dari pandangan mata kerana mereka telah mendidik aku sehingga aku dewasa ................ walaupun mereka pernah marah kat aku tetapi aku tetap sayang kat mereka & aku tahu mereka marah kat aku sebab untuk mendidik aku menjadi manusia yang sangat berguna pada masa depan agar aku tidak dapat ditindas oleh orang lain serta tabah & sabar dalam menghadapi pelbagai cabaran, dugaan & ujian dari-NYA kepada aku............ walaupun hati nie banyak terguris gara-gara adik-beradik,kengkawan & dan banyak lagi biarlah ku telah pahitnya dahulu kerana aku pasti aku akan dapat manisnya................ aku berdoa kepada-NYA AGAR MAK DAN AYAH DIPANJANGKAN UMUR ,DIMURAHKAN REZEKI & SIHAT SELALU serta DILIMPAHI RAHMAT oleh-NYA......................kepada adik-beradikku SEMOGA KALIAN BAHAGIA SELALU & DIRAHMATI ALLAH S.W.T.................MAK, AYAH CHEQ SSSSSSAAAAAAYYYYYYAAAAAANNNNNNGGGGGG SANNNNNNNGGGGGGGAAAATTTT KAT MMMMMMAAAAAAKKKKKK & AAAAAAYYYYYYAAAAAAHHHHHH AAANNNDDD ADIK-BERADIK YANG LENNNNNNN................ IIIIIIIIIIIIIIII LLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEE YYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOUUUUUUUUU SSSSSOOOO MMMUUCCCHHH............

0 comments: